“GÜÇLÜ GELECEK, GÜÇLÜ BOZÜYÜK”

Bozüyük Belediye Başkanı Fatih Bakıcı, “Her alanda gerçekleştirdiğimiz yatırımlarımızla ‘ Güçlü Gelecek, Güçlü Bozüyük’ için çalışıyoruz. Göreve geldiğimiz ilk günkü heyecan ve istekliliğimizden hiçbir şey kaybetmeden çalışmalarımıza devam ediyor, Türkiye’nin marka değeri olma yolunda emin adımlarla ilerliyoruz.” dedi.

1369

Her mahallesi, her  bulvarı, her caddesi  ve  her sokağı ile Bozüyük’te topyekün yeni bir şehircilik hareketi başlattıklarını ve bunun üzerinden tam 5 yıl geçtiğini ifade eden Bozüyük Belediye Başkanı Fatih Bakıcı, 5 yıllık süreçle ilgili dergimize değerlendirmelerde bulundu. Bakıcı, Şehrimizin inşası için durmaksızın çalışıyor, şehrimizi yeniden tasarlıyoruz. İnsan dostu bir sosyal çevre meydana getirmek için aralıksız yeni projeler üretiyoruz. Çünkü bizler biliyoruz ki; ”Şehir değişirse, hayat değişir.” Yeni yolları, modern konut alanları, parkları ve tesisleriyle geleceğin Bozüyük’ü adım adım gün yüzüne çıkıyor. Daha çok park, daha çok fidan diyerek; yeşili kendine nâm olacak bir Bozüyük’ü birlikte var ediyoruz. Mahallelerimiz nefes alsın, insanımız hayatı özgürce meydanlarında, parklarında yaşasın diye durmadan çalışıyoruz. İhtiyaçlara çözüm sunarken değişen Bilecik’e taptaze bir soluk, gelişen Bozüyük’e yepyeni bir yüz kazandırıyoruz. İlçemizde dönüşüme önce zihinlerde, sonra çalışmalarımızda hayat veriyoruz. Köklerimizden gelen kültürü, tarihi mirası sahiplenerek geleceğe taşımak için her geçen gün yeni adımlar atıyoruz.” dedi.

Bozüyük’te günlük değil, geleceğe yönelik projeleri tek tek hayata geçiren Bozüyük Belediye Başkanı Fatih Bakıcı, “Halka Hizmet, Hak’ka Hizmet” desturu ile çıktığımız bu yolda modern belediyecilik anlayışı ile şekillendirerek hayata geçirdiğimiz projelerimizle daha modern ve daha güzel bir Bozüyük yolunda emin adımlarla ilerliyoruz. Bizler Bozüyük’e ve Bozüyüklülere hizmet etmek için buradayız. Amacımız; Bozüyük’ü hak ettiği noktaya doğru adım adım götürmek. Bu amaç çerçevesinde göreve geldiğimiz ilk günkü heyecan ve istekliliğimizden hiçbir şey kaybetmeden çalışmalarımıza devam ediyor,  Türkiye’nin marka değeri olma yolunda emin adımlarla ilerliyoruz” ifadelerini kullandı.

Son 5 yıl içerisinde Bozüyük’’ün çehresini değiştiren Başkan Bakıcı sözlerine şöyle devam etti; “Biz hayallerimizi Bozüyük için kuruyor, Bozüyük için gerçekleştiriyoruz” Necip Fazıl Kısakürek’in deyimiyle devler gibi eserler bırakmak için karıncalar gibi çalışmak gerektiğini biliyor ve bu bilinçle hareket ediyoruz. Göreve geldiğimiz ilk günden itibaren; hayata geçirdiğimiz projelerimizle, şimdiye kadar yapılamayanları yaparak ilçemize önemli bir ivme kazandırdık. Geçmişten gelen pek çok soruna el atarak çözüm getirirken yine pek çok ihtiyacı da başlattığımız projelerle giderdik. Gerek alt yapı, gerekse üst yapı olmak üzere her alanda gerçekleştirdiğimiz yatırımlarımızla ‘ Güçlü Gelecek, Güçlü Bozüyük’ için çalışıyoruz. Çalışmaya da devam edeceğiz.”

“5 Yılda İlçemize Kazandırdığımız 160’ı Aşkın Eserle Farkımızı Ortaya Koyduk”

Bozüyüklü vatandaşlar tarafından geçmiş dönemlerde defalarca talep edilen Bozüyük Şehirler Arası Otobüs Terminali, Başkan Fatih Bakıcı’nın göreve gelmesi ile yapımına başlanarak hızla tamamlandı. Bozüyük için oldukça önemli olan terminal muhteşem bir açılış ile hizmete girdi. Türkiye’nin en önemli kavşak notlarından biri olan Bozüyük tüm otobüs firmaları tarafından kullanılan bir durak haline geldi.

Şehirler Arası Otobüs Terminalinin en önemli ve en büyük yatırım projeleri arasında yer aldığını söyleyen Belediye Başkanı Fatih Bakıcı, “Yaklaşık çeyrek asırdır (20 yıldır) yapılmasını beklediğimiz ve hep vaatlerde kalan otogarımızı 10 ay gibi kısa bir sürede hayata geçirdik. Projelerimizin içerisinde ilk göz ağrılarımızdan biri olan otobüs terminalimizden her gün yüzlerce vatandaşımız istifade ederken terminal yaklaşık 30 kişiye ekmek kapısı oldu. Toplamda 16 bin 500 metrekare kullanım alanı ve her yönüyle modern bir şekilde dizayn edilen yeni terminalimiz mutlu kavuşmaların ve hüzünlü ayrılıkların adresi oluyor.” dedi.

Her Mahalle’ye Bir Mahalle Konağı

“Her Mahalle’ye bir Mahalle Konağı” projemiz kapsamında 5 mahalle konağımız hizmet veriyor, birinin yapımı devam ediyor, iki konağımızın da kısa bir süre içerisinde yapımına başlayacağız. “Her Mahalle’ye bir Mahalle Konağı” projemize başlarken bu konakların sosyal birer alan haline gelmelerini, vatandaşların oradan hizmet almalarını, aynı zamanda iyi günlerinde ve kötü günlerinde orada buluşmalarını istedik. İçerisinde taziyeler, nişanlar, kınalar yapılabildiği gibi eğitim amaçlı seminerler, paneller de yapılabilsin istedik. Konaklarımızda düğün salonunun yanı sıra muhtar odalarımız ve hekimlerimizin görev yapabileceği odalarımız da mevcut. Bozüyük’te ilk olarak Yenidoğan Mahalle Konağımızı ardından da Tekke Mahalle Konağımızı ve Yeni Mahalle Konağımızı tamamlayarak mahalle sakinlerinin hizmetine sunduk. 2016 yılı içerisinde de ard arda 2 yeni Mahalle Konağımızın daha açılışlarını yaparak vatandaşlarımızın hizmetine sunduk. Öncelikle ilçemizin en büyük mahalle konağı olan Yediler Mahallesi Konağımızın açılışını gerçekleştirdik. Burada Sağlıklı Yaşam Merkezimiz, muhtar odası, düğün salonumuz, kafeteryamız ve eğitim amaçlı kullanılacak kurs odamız var. Son olarak da Çarşı Mahalle Konağımızın açılışını gerçekleştirdik. Burada da mahalle sakinlerinin rahatça spor yapabileceği sağlıklı yaşam merkezimiz, kız ve erkek Kur’an kursu odalarımız, Halk Eğitim Merkezimizle birlikte kullanacağımız kurs odalarımız var. Buranın diğer konaklara göre en büyük özelliği ise mahalle sakinlerimizin ihtiyaçları doğrultusunda yaptığımız mescit. Bay ve bayan abdesthanesi ile cami büyüklüğünde bir mescidimizi vatandaşlarımızın hizmetine sunduk. Mahalle Konakları ile ilgili olarak gayet olumlu tepkiler alıyoruz. Vatandaşlarımız konaklarımızı çok sevdi. Onları memnun ve mutlu görmek bizi de memnun ve mutlu ediyor. Mahalle Konakları projelerimiz tüm hızıyla devam ediyor. 6. mahalle konağımız olan Akpınar Mahalle Konağımızın temelini attık ve yapımı şu an tüm hızıyla devam ediyor. Yeşilkent Mahallesi ve 4 Eylül Mahallesi’nde yapacağımız 7. ve 8. konaklarımızın da yapımına inşallah ne kısa süre içerisinde başlayacağız.

Yükselen Türkiye Anıtı Bözüyük’e Çok Yakıştı

Yükselen Türkiye Anıtı’mızı 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı gibi milletimiz için son derece önemli ve anlamlı bir günde nihayete erdirdik” dedi. Anıtın şehir estetiğine de önemli bir katkı sağlayacağını belirten Başkan Bakıcı “Yaklaşık 5 yıldır yoğun bir çalışma temposu içerisinde ilçemizin alt yapı, spor ve sosyal donatı ihtiyaçlarını giderdikten sonra ilçemizin adeta vitrini konumundaki, şehrin girişinde yer alan belediye döner kavşağında düzenleme çalışması yaparak ilçemize “Yükselen Türkiye’mize yakışır bir anıt, ‘Yükselen Türkiye Anıtı’mızı kazandırdık. Selçuklu yıldızı üzerinde yükselen anıtta Türkiye’nin bu günlere gelmesini sağlayan şehitlerimizin vatan için döktükleri kanı simgeleyen kırmızı renk işlenmiş ve üzerindeki ay yıldız beyaz çalışılarak bayrağımızın renkleri tamamlanmıştır. İki ana formdan birisi, dev bir hilali diğeri de yıldızımızı taşımaktadır. Özgürlüğümüzün simgesi ay yıldızımız da bu iki ana formun üzerinde sergileniyor.

Yükselen Türkiye Anıtı güçlü ve heybetli duruşu ile özgürlüğümüzün, birlik ve beraberliğimizin bir simgesi olarak ilçemize gelen herkesi ilelebet selamlayacak.

“Yoğun Kar Yağışından Çöken Eski Kapalı Pazarın Yerine Yenisini Yaptık”

Kapalı pazarı kullanacak pazarcılarımızla ve dernek başkanları ile irtibata geçerek nasıl daha kullanışlı olur diye fikir alış verişinde bulunduk, pek çok görüşme yaptık. Yeni kapalı pazarımızı ilçemize yakışır, daha sağlam, daha işlevsel ve daha modern bir şekilde projelendirdik.  Ekonomik alt yapısının oluşturulması sonrasında da hemen inşaat çalışmalarına başladık. Allah’ın izniyle de 10 ay gibi kısa bir süre içerisinde yeni kapalı pazarımızı tamamladık. Yaklaşık 13 milyon TL maliyeti ile standart bir pazardan ziyade adeta bir “alış veriş merkezini” andıran, ilçe tarihinin en büyük yatırımlarından biri olan yeni kapalı pazar yerimiz; 14.555 m2 kapalı alana, 550 araçlık otoparka sahip. İçerisinde 319 esnafımıza tahsisli pazar alanı ve 23 adet dükkân bulunuyor. Ayrıca vatandaşlarımızın bir pazarda neye ihtiyacı olur diye düşünerek kapalı Pazar yerimizde Bay-bayan mescid, Anne ve babalarımız pazarda rahatça alışveriş yapsınlar diye çocuklarını belediye personelimiz nezaretinde bırakabilecekleri kapalı çocuk oyun alanı, Bebeği ile pazara çıkacak annelerimiz için bebek bakım odası ve modern alış veriş merkezlerinde olduğu gibi vatandaşlarımız ellerinde ağırlıkla pazar yapmasınlar diye pazar alış-veriş arabaları bulunuyor.

“Klimalı Duraklar Projesi İle Örnek Bir Hizmete Daha İmza Attık”

Vatandaşlarımızın toplu taşıma araçlarını beklerken hava şartlarından etkilenmemeleri için hayata geçirdiğimiz Klimalı Duraklar Projesi ile örnek bir hizmete daha imza attık. Klimalı duraklarımızın sayısı 21’e ulaştı. Vatandaşlarımızın toplu taşıma araçlarını beklerken aşırı sıcaklarda ve soğuk kış günlerinde hava şartlarından etkilenmelerini en aza indirebilmek amacıyla ilçe genelinde belirlenen noktalara klimalı duraklar yerleştirdik. İçlerinde klima, rahat oturma bankları ve beklerken kitap okumak isteyen vatandaşlarımız için kitaplıklarında bulunduğu duraklarımız oldukça beğenildi. Bozüyük Belediyesi olarak vatandaşlarımıza hizmet etmek bizim en birinci önceliğimiz. Bu çalışmaları işçilerimizin, öğrencilerimizin ve otobüs terminalinden valizleri ile çıkan vatandaşlarımızın dolmuş beklerken soğuk ya da sıcaktan olumsuz etkilenmemeleri için gerçekleştirdik. Bu çalışmanın ne kadar doğru bir proje odluğunu vatandaşlarımızdan aldığımız geri dönüşümlerden anlıyoruz. Hemşerilerimizi daha iyi projelerle buluşturmak için çalışmalarımıza devam edeceğiz.

“Temel Amacımız; İlçemizin Her Yerindeki İnsanımızı Mutlu Kılabilmek”

7’den 70’e herkese hitap eden, çok çeşitli konuların ele alındığı, sadece eğlendirmek için değil, güldürürken düşündüren, yoğun emek verilerek hazırlanmış birbirinden değerli oyunların yer aldığı Tiyatro Günleri’nde birbirinden değerli tiyatro sanatçılarımızı ağırlıyoruz. Bu yıl 4.’sünü gerçekleştirdiğimiz, tüm oyunların ücretsiz sahnelendiği festivalimizde 18 oyun 23 gösterim ile yaklaşık 9200 tiyatro severimizi tiyatro ile buluşturduk.

Geçtiğimiz yıl çalışmalarımızın ulusal arenada da yankılandığı verimli, güzel bir yıl oldu. Belediyemiz; geçmişle gelecek arasında köprü kuran ‘Müze’ projemiz, insan hayatına dokunan ‘Klimalı Duraklar’ Projemiz ve Bozüyük’ün en önemli kültürel etkinliği olan ‘Tiyatro Festivalimiz’ ile 3 önemli ödüle layık görüldük.

Biz ilçemizin her yerindeki insanımızı mutlu kılabilmek ve sorunsuz bir şekilde vakit geçirmesini sağlayabilmek için çalışıyoruz. Bu güne kadar her işimizde de şunu söyledik: ‘Niyet hayır, akıbet hayır.’ Başladığımız her işe bu duayla başladık: “Hak şerleri hayır eyler, zannetme ki gayr eyler, Arif onu seyreyler. Mevla görelim neyler, neylerse güzel eyler.” Biz Bismillah diyerek başladık, hayırla iyi niyetle başladık.  Başladığımız her işte de hayırlı neticelere ulaştık. İnşallah bundan sonra da ‘Güçlü Gelecek, Güçlü Bozüyük’ için çalışmalarımıza devam edeceğiz.

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.